16 august 2008

Ska' der være fest..

..så la' der være fest!
Lokal Sports- og Byfest i denne weekend, og der var jo lige en fristende løbetur på programmet. 10 km'eren blev det ikke til, desværre, men så tog jeg 5 km'eren i selskab med min dreng på 9. Han klarede turen rigtig fint, men blev dog træt på sidste halvdel af turen, og vi tog så lige et par gå-pauser. Og så løb vi lidt baglæns og sidelæns og lavede gadedrenge-løb for at variere det lidt.. :-)
Mit ben gjorde lidt ondt på de første 1 - 2 km, men da jeg var blevet ordentlig varm gik det faktisk fint. Det var en god og hyggelig tur på en fin-fin rute som delvist var ny for mig (tænk at der er så mange ukendte stier rundt omkring denne lille by..)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor det dog lyder hyggeligt. Selv i skadet stand er der guld stunder :-). Jeg har været på Sydfyn fredag-lørdag og Marguritruten løb ret foran huset jeg sov i. Jeg tog det som et tegn og kl 6 luskede jeg i skoene og sigtede på Valdemarslot. Der var lige et par km for langt, da jeg jo også skulle tilbage, men en fin oplevelse. Ren idyl med hjorte, fasaner og morgensol
kh jane

Birthe P sagde ...

Jane, det lyder som en helt fantastisk løbetur.. Jeg er glad for at det går så fint med dit løberi! You go girl!