08 august 2008

5,5 km - restitutionstur..

Jeg har været hårdt medtaget efter sidste løbetur, tempo-træningen fra i tirsdags. Særdeles øm i musklerne, ikke blot i benene, men også i armene og hele kroppen. En overgang troede jeg faktisk at jeg var ved at få influenza eller noget.. Men i dag lettede det og jeg tog en stille og rolig aftentur på fem en halv kilometer sammen med min søn, der underholdt mig med en uophørlig talestrøm fra sin mountainbike.. Det er *så* hyggeligt med selskab på turen :-)
En træls ømhed i lysken har også generet siden i tirsdags, men det mærkede jeg heldigvis ikke noget til på løbeturen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sig mig, er der ikke lidt stille fra din side? Dine løbeskos logo siger: Just do it
-kommer det fra hende den frelste, der har spist 108 km nu
Jeg er ved at være klar til at tage bybussen til Virklund og så løbe hjem. Jeg er bedre til at få ideer end "Just do it"
Håber ikke du er skadet
kh
jane

Birthe P sagde ...

Skadet - det er lige hvad jeg er :-(
Det er ret ubelejligt: der er et lokalt 10 kms løb, som jeg VIL deltage i, på lørdag, og så er der jo heller ikke særlig længe til ½ marathon i Skanderborg. Heldigvis har jeg endnu ikke tilmeldt mig..
Skal til lægen lige om lidt, så må vi høre hvordan dommen lyder!