29 august 2008

5,5 km i skønt sensommervejr.

Det er vildt irriterende med den skade! Det gør stadig lidt ondt, men jeg synes ikke det er løbeturene der trigger det. Mere alt det "almindelige": gang, løft, bøje og strække; sådan almindelig dagligdags bevægelser. Når jeg har løbet lidt og er blevet godt varmet op går det faktisk meget bedre end imellem løbeturene. Håber snart det går over..
Her i aften løb jeg en lille tur i det vidunderlige aftenvejr. 5,5 km, og dermed har jeg lige netop rundet de 600 km. Regn selv ud hvor meget jeg skal løbe om måneden resten af året, og spørg lige om det mon ikke bliver lidt svært at nå?..

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

400 km delt med 4 mrd. 100 km delt ned 4 uger ca. øhhhhh deter vel 5 km hveranden dag??? Kom nu stille og roligt - og måske du skulle prøve dagene du ikke løber med lidt Mensendick. Imens vil jeg sigte på 6 km pr gang

God bedring
Jane

Birthe P sagde ...

Tak Jane. Jeg tager det roligt og forsigtigt, og hvis jeg når målet er det godt. Hvis ikke, har jeg da i det mindste kæmpet hårdt for det!
God løbelyst til dig!