31 december 2008

Nytårs-halvmarathon :-)


Jeg klarede det, mit allerførste ½-marathon! Endda i en tid der er 10 minutter bedre end jeg havde turdet håbe på, så jeg er meget glad og tilfreds med løbet :-)
Det var dog en kold fornøjelse. Minus 3 - 4 grader og frost-dis. Det gav istapper i øjenvipperne og under næsen, opdagede jeg undervejs.. Fingrene frøs jeg, men ellers var alt godt. Benene var friske indtil ca. 5 - 6 km fra mål - så begyndte trætheden at melde sig, og benene blev tunge og ømme. Tak til alle der har heppet og klappet, ikke bare i dag, men hele året igennem.
Denne blog slutter jeg her. Næste års løbemål handler om at løbe lidt hurtigere, og så er dr et par ½-marathon-løb jeg gerne vil deltage i. Glæder mig allerede!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

TILLYKKE TILLYKKE med begge dele. Ih nu ved du .. og vi andre, at du kan alting i hele verden. Fryd. Jeg ville ææælske at ha sån et billed af migselv. Birthe Rocky Balboa Pedersen du er sej!
KH og rigtig godt nytår
Jane SåTilSøs