09 november 2008

Helt sort..

Der er totalt mørkt på stierne når man kommer blot få meter forbi sidste gadelygte.. Jeg afprøvede en pandelygte der efter sigende skulle være velegnet til bl.a. løbere, men den er ikke mange potter pis værd efter min mening. For det første blænder den fordi der mangler afskærmning for lyset ned til øjnene. For det andet er den slet ikke kraftig nok til at oplyse noget særligt. Jeg vil til enhver tid foretrække at løbe med en cykellygte i hånden frem for den pandedims.. Måske er det blot en for billig en af slagsen, andre modeller er forhåbentlig mere gennemtænkte og dermed bedre egnede til formålet.
Men jeg fik mig dog en kort tur på 4,5 km i mørket - dejligt afstressende efter en hård weekend hvor jeg har været "på" hele tiden. Og kørt mange kilometer i bil, pyha..

Ingen kommentarer: