01 juli 2008

Så gik det første halve år..

- Dermed er det tid til lidt statistik!

Jeg har løbet lige i underkanten af hvad jeg egentlig skulle. 431,8 km. 500 km ville jo have været perfekt, men det blev det jo lige knap nok til. Den Lede Løbeskade From Hell i marts måned har skylden for det..
Min bedste måned er, ikke overraskende, juni. Her nåede jeg lige netop op over 100 km. Det er sådan set den standard der skal holdes resten af året for at nå de magiske 1000, kan jeg se på det hele. Mere nøjagtigt skal der gennemsnitligt løbes 94,7 km om måneden indtil nytår for at nå målet..
I dag har jeg løbet en fantastisk dejlig tur på 8,7 km, så hermed har jeg da fået taget pænt hul på juli måned!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej nu må jeg slå i bordet :-) Dels blir du jo bedre som månederne går og dels er det bedre løbevejr i oktober end i marts - og forresten får du ikke flere skader, så du er da laaaangt foran
KH fra hende der sidder og er glad for hendes 30,4 km
jane

Birthe P sagde ...

He-he.. Tak for opsangen, Jane :-)