03 marts 2008

Genoptræning

Nu er det over *2 uger* siden jeg har kunnet løbe. Dybt deprimerende. Men jeg kan jo både cykle og svømme, så der er i og for sig ingen undskyldninger for at slappe af. I fredags var jeg i svømmehallen og tog 1000+ meter (jeg løb sur i meter-regnskabet efter et stykke tid..). Det var rigtig dejligt at blive ordentlig forpustet igen.
Men det er altså bedre med en løbetur.
For at blive klar igen er jeg gået i gang med et genoptræningsforløb, anbefalet af lægen. Til formålet har jeg indkøbt et vippebrædt, der skal hjælpe mig til at styrke mine ledbånd og muskler i ankelen, og en elastik, som jeg skal bruge som modstand under nogle fod/læg-øvelser. Håber det hjælper!
- Det er selfølgelig blevet bedre siden for 2 uger siden, men jeg synes det går meget langsomt fremad. Meget.

Ingen kommentarer: