28 februar 2008

Løberens største skræk!

Lægen siger at det er skinnebensbetændelse. Der er dømt pause, og langsom genoptræning.
Jeg er rigtig, rigtig træt af det.. Jeg vil ud og løbe!!
- Jeg har prøvet til indtil flere gange, men der er bare ikke noget at gøre. Det gør ondt i venstrebenet efter ganske få meters løb, og jeg må give op og humpe hjem.
Udfordringen lige nu bliver så at få gang i noget fornuftig genoptræning og også noget alternativt motionstræning, så jeg ikke helt mister den gode kondition jeg lige var kommet i.. Jeg må vist besøge svømmehallen, evt. cykle de 11 km derud.
Det er seriøst træls, det her!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Nej, nej, nej Birthe, det var da godt nok bare træls. Men når lægen siger, du skal holde pause, så er du jo nødt til det!! Men det er VIRKELIG træls, når det eneste, man har lyst til, er at komme ud og løbe og få frisk luft i lungerne. Rigtig god bedring - jeg håber, du snart kommer over det!
Knus Karin

Birthe P sagde ...

Karin, tak for medfølelsen. Det luner..