30 september 2008

Lang tur, halvt i regnvejr..

- Da jeg var ca. halvvejs klarede det heldigvis op. Det var en fin lang tur på 12,1 km, først med ungerne op til skolen, så ud omkring sportspladsen, op af Nyvej og Præstegårdsvej. Her besluttede jeg så at løbe ud af Bormlundstien ned til Langebakke og Hejnæsvej. Siden blev det Engvej og så hjem gennem skoven. Pyha.. Jeg var helt færdig bagefter (og lidt øm i højre ben - uha..).
Jeg indviede mit nye væskebælte som jeg fik i fødselsdagsgave i sidste uge - det var virkelig rart at have noget med at drikke, og bæltet generede overhovedet ikke. Jeg fik jo også et fint pulsur, men jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan jeg skal bruge det.. Foreløbig gør det blot tjeneste som stopur og armbåndsur, men der er en omfangsrig manual med som jeg jo bare kan se at få læst!

Ingen kommentarer: