11 april 2008

Det bliver virkelig bedre!

5,4 km her til morgen i 0 grader og fantastisk solskinsvejr - det var en rigtig god tur, da jeg først var varmet op. Eneste minus må siges at være "hørmen af forår" fra markerne oppe i den fede del af byen.. Men det hører jo med når man bor i landlig idyl!
- Kan se på den aktuelle afstemning at der er nogen der stadig tror på mig.. Tak for tilliden :-)
Selv er jeg dog en tvivler. Med 37 uger tilbage af året og - lad mig se - 815 km endnu op til de tusind, så skal jeg løbe 22 km om ugen i snit - resten af året.. Hmm. Det bliver godt nok svært, især med en skade der kun liiige er ved at hele op og som nårsomhelst kan forværres igen. Men jeg vil selvfølgelig gøre mit bedste og gå efter guldet! Men lidt forsigtigt lige nu. Det er da klart.

Ingen kommentarer: